FORM 11
Увага!
Шанвні одинадцятикласники!Незабаром ви будете проходити ЗНО з англійської мови.
Дуже раджу вам пройти курс
Ізі ЗНО. Англійська мова на платформі EdEraза посиланням:
Завдання на період карантину
Каратин продовжено до 29.05
Добрий день
Увага! Завдання виконуємо вчасно!
Термін виконання 1 день
(сьогодні задано - завтра надсилаємо виконані завдання)
Завдання на період з 25.05 по 29.05
Понеділок 25.05, Вівторок 26.05
Повторити усі часові форми дієслова активного
та пасивного станів. Хто ще не викона Тест з граматики - обов'язково виконати (посилання нижче).
Середа 27.05
Каратин продовжено до 22.05
Завдання на період з 18.05 по 22.05
Середа-П'ятниця 27.05-29.05
Повторити форми неправильних дієслів
(таблицю неправильних дієслів)
та правила написання офіційного (формального) листа.
Повторити усі часові форми дієслова активного
та пасивного станів. Хто ще не викона Тест з граматики - обов'язково виконати (посилання нижче).
Завдання в процесі підготовки
Каратин продовжено до 22.05
Завдання на період з 18.05 по 22.05
Середа 20.05 / П'ятниця 22/05
(Завдання на два дні)
(Завдання на два дні)
Виконайте граматичний тест онлайн
за подним нижче посиланням
за подним нижче посиланням
Тест з граматики
Четвер 21.05
Американська література
1) Ознайомитись з твором Jarome Salinger
"The Catcher in the Rye"
с.360-361 та:
2) Письмово відповісти на 7-10 запитань с.362.
Підручник знайдете за посиланням:
Середа 20.05 / П'ятниця 22/05
(Завдання на два дні)
(Завдання на два дні)
Виконайте граматичний тест онлайн
за подним нижче посиланням
за подним нижче посиланням
Тест з граматики
Сфотографуй та надішли результат виконання тесту
Вівторок 19.05
Перейди за посиланням поданим join.naurok.ua
Введи код доступу 9582003
Напиши своє прізвище та ім`я
українською мовою (без помилок),
натисни Приєднатись та виконай тест.
Виконай тест до 10:00 20 травня.
Понеділок 18.05
За посиланням поданим нижче, виконай тест
(10 питань)
натисни Виконано та
сфотографуй результат,
надішли на мою електронну адресу.
(10 питань)
натисни Виконано та
сфотографуй результат,
надішли на мою електронну адресу.
Завдання на період з 12.05 по 15.05
П'ятниця 15.05
Бізнес
Впр.7(В) с.216-217, письмово.
(записати лише цифри та обрані слова під цифрами).
Текст не переписувати.
Книга з бізнесу тут:
Business English
Четвер 14.05
Американська література
1) с.358, прочитати про американську літературу
у післявоєнний період.
Письмово відповісти на запитання с.359.
2) Ознайомитись з біографією та творчістю Jarome Salinger
с.359-361 та:
1. Вивчити лексику с.361.
2. Письмово відповісти на 6 запитань с.361.
Підручник знайдете за посиланням:
Середа 13.05
Скласти та записати 6 спеціальних запитань про
географічне положення та клімат Нової Зеландії та
написати на ці питання відповіді.
географічне положення та клімат Нової Зеландії та
написати на ці питання відповіді.
Вівторок 12.05
Виконання тесту з читання
Доброго ранку.
В зв’язку з тим, що з різних причин ще не
всі змогли виконати тест з читання, сьогодні
з 10:00 до 11:00 пишемо
всі змогли виконати тест з читання, сьогодні
з 10:00 до 11:00 пишемо
тест з читання на платформі «На Урок».
Інструкція щодо виконання:
Виконуємо тест з англійської мови з читання (Reading)
на платформі «На урок». Вам потрібно:
на платформі «На урок». Вам потрібно:
2) Вести код доступу 385665
3) Написати своє прізвище та ім`я українською мовою (без помилок), натиснути Приєднатись.
4) Прочитати текст та виконати тест. (Для зручності, щоб текст був перед очима, я подала вам його у кожному завданні. Після тексту написані завдання. Та нижче подані варіанти відповідей).
Термін виконання тесту до 11:00
Знайти та записати 10 речень про географічне положення
та клімат Нової Зеландії.
Завдання на період з 04.05 по 08.05
Увага!
7 травня (в четвер) у вас буде
підсумкова контрольна робота
з читання та письма,
8 травня (у п'ятницю) - з аудіювання
П'ятниця 08.05
Виконання тесту з аудіювання
Потім виконуємо завдання з аудіювання (Listening).
Доброго ранку. Дуже уважно прочитайте це
повідомлення.
В зв’язку з тим, що вчора з різних причин не всі
змогли виконати тести, сьогодні розклад підсумкових контрольних робіт в нашій
групі такий:
1) з 11:00 до 12:00 – повторний тест з читання (на платформі «На Урок».
2) з
12:00 до 13:00 – тест з аудіювання
(за посиланням, поданим нижче).
(за посиланням, поданим нижче).
3) з
13:00 до 14:00 – тест з письма
(для тих, хто не написав учора).
(для тих, хто не написав учора).
Якщо виконані завдання з аудіювання та письма будуть
надіслані пізніше визначеного терміну, то й оцінки будуть нижчими.
А
тепер інструкція щодо виконання:
Починаємо писати тест з англійської
мови з читання (Reading) на платформі «На урок». Вам потрібно:
2) Вести код доступу 966651
3) Написати своє прізвище
та ім`я українською мовою (без помилок), натиснути Приєднатись.
4) Прочитати текст та виконати тест. (Для зручності, щоб текст був перед очима, я подала вам
його у кожному завданні. Після тексту
написані завдання. Та нижче подані варіанти відповідей).
Термін виконання тесту до 12:00
Потім виконуємо завдання з аудіювання (Listening).
Посилання на завдання з аудіювання тут:
Завдання виконуєте в зошиті, фотографуєте на надсилаєте мені на електронну адресу.
Завдання виконуєте в зошиті, фотографуєте на надсилаєте мені на електронну адресу.
Також не забуваємо правильно підписувати роботи, а саме:
Test (Listening).
Ім'я та прізвище (англійською мовою)
Form 11-A
School 4
Після підпису пишете число:
May, 8.
(Все пишемо на аркуші з одного боку: щоб на фото було видно хто писав,
число і роботу. Якщо робота не вміщається на один аркуш – можна перейти на
інший. Але обидва аркуші надсилаєте одночасно).
Термін виконання тесту до 13:00
І останнє завдання з письма (Writing).
Нижче подане завдання для письмової роботи.
Не забуваємо правильно підписувати роботи
(число для письмової роботи – May,7).
(число для письмової роботи – May,7).
Термін виконання письмової роботи до 14:00.
Не забуваємо фотографувати виконані роботи (з аудіювання та письма) та
надсилати на мою електронну адресу.
Бажаю вам успішного виконання підсумкових робіт!
Четвер 07.05
Виконання тесту з читання та письма
Доброго ранку.
Починаємо писати тест з англійської
мови з читання (Reading) на платформі «На урок». Вам потрібно:
2) Вести код доступу 613599
3) Написати своє прізвище
та ім`я українською мовою, натиснути
Приєднатись.
4) Прочитати текст та виконати тест. (Для зручності, щоб текст був перед очима, я подала вам
його у кожному завданні. Після тексту написані завдання. Та нижче подані варіанти
відповідей).
Треба зробити цей тест до 12:00
Потім виконуємо роботу з письма (Writing), подане нижче:
Read the text once more and write an essay (10-15 sentences):
Ø Do you agree with Kerry’s advice? Why or why not?
Ø Are you looking forward to leaving home? Why or
why not?
Письмову роботу підписуємо так:
Test (Writing).
Ім'я та прізвище (англійською мовою)
Form 11-A
School 4
Після підпису пишете число: May, 7.
(Все пишемо на аркуші з одного боку: щоб було видно хто писав, число і роботу. Якщо робота не поміститься на один аркуш – можна перейти на інший. Але обидва аркуші надсилаєте одночасно).
Після виконання - сфотографувати та вислати на мою електронну адресу.
Треба написати ессе до 13:00.
Треба виконати письмову роботу до 13:00, сфотографувати та надіслати мені
на електронну адресу.
Бажаю вам успішно виконання завдань!
Увага! Важлива інформація!
Завтра 07.05 пишемо тест з читання та письма об 11:00.
Текст для читання буде тут на блозі.
Тестові завдання до тексту будуть на платформі "На урок"
Завдання з письма буде тут на блозі.
Завтра об 11:00 всі завдання та код з посиланням на сайт буде розміщено тут.
Термін виконання до 12:00.
Середа 06.05
Повторіть тему Вибір професії -
напишіть повідомлення на цю тему (10-15 речень)
(завтра письмове завдання буде пов'зане з цією темою)
Тестові завдання до тексту будуть на платформі "На урок"
Завдання з письма буде тут на блозі.
Завтра об 11:00 всі завдання та код з посиланням на сайт буде розміщено тут.
Термін виконання до 12:00.
Середа 06.05
Повторіть тему Вибір професії -
напишіть повідомлення на цю тему (10-15 речень)
(завтра письмове завдання буде пов'зане з цією темою)
Прослухайте записи та виконайте
письмово 3 завдання за посиланням:
Тренуємося в аудіюванні: подібне завдання буде на підсумковій
контрольній роботі з аудіювання (08.05)
Прослухайте записи та виконайте
писмово 1, 2 завдання за посиланням:
Аудіювання з англійської мови
Завдання на період з 27.04 по 30.04
Четвер 30.04
За посиланням поданим нижче, пройди тест
на умовні речення (там 25 питань),
перевір та сфотографуй лише результат
(переглянь, речення, зверни увагу на помилки,
там є роз'яснення до кожного питання після завершення тесту).
Фото результату надішли на мою електронну адресу
Conditionals: тест на умовні речення
на умовні речення (там 25 питань),
перевір та сфотографуй лише результат
(переглянь, речення, зверни увагу на помилки,
там є роз'яснення до кожного питання після завершення тесту).
Фото результату надішли на мою електронну адресу
Conditionals: тест на умовні речення
Вівторок 28.04
За посиланням поданим нижче, пройди тест, перевір та сфотографуй результат, надішли на мою електронну адресу:
За посиланням поданим нижче, пройди тест, перевір та сфотографуй результат, надішли на мою електронну адресу:
Понеділок 27.04
1) Знайти та записати по 3 цікавих факти про Канаду
та Австралію.
2) Повторити часові форми дієслова в активному та пасивному стані
(завтра буде граматичний тест).
Каратин продовжено до 24.04
П'ятниця 24.04
Бізнес
1) с.210-212, прочитати діалог, перекласти, виписати незнайому лексику, вчити цю лексику.
2) Впр.1(В) с.212, письмово.
3) Впр. 3 с.213, письмово (записати лише обрані слова під цифрами).
Американська література
1) Robert Frost - написати конспект c.113-114;
2) Відповідати на запитання письмово с.114-115 (перші 6 питань).
Перегляньте відео уроку за посиданням:
Англійська мова. Мистецтво. Живопис. Жанри. Неофіційний лист
1) Повторити правила написання неофіційного листа
(Informal Letter); звернути увагу на структуру та лексику;
переписати лексику в словники.
2) Написати листа другу на тему
"Tips on Future Career Choice":
Дотриматися усіх правал написання
неофіційного листа. Ось підказки та поради:
Англійська мова. Мистецтво. Живопис. Жанри. Неофіційний лист
1) Повторити правила написання неофіційного листа
(Informal Letter); звернути увагу на структуру та лексику;
переписати лексику в словники.
2) Написати листа другу на тему
"Tips on Future Career Choice":
You have got a letter from
your pen friend in which he/she writes that he/she wants to find some work
after school while his/her parents insist on his/her going to university. Write
an answer to him/her in which you
Ø say what you think about his/her decision and explain why
Ø give your friend some advice on how to behave in this situation
Ø
tell him/her what you are
going to do after school
Write a letter of
at least 100 words. Do not write your own name, any dates, addresses or other
personal information. Start your letter in an appropriate way. Дотриматися усіх правал написання
неофіційного листа. Ось підказки та поради:
Writing
(Завдання
з розгорнутою відповіддю)
Informal Letter / Особистий лист
EXAM FOCUS
Виконуючи це завдання, слід звернути увагу на
1.
змістове наповнення,
2.
логічний зв'язок між частинами,
3.
лексичну наповнюваність,
4.
граматичну правильність висловлення.
Особистий лист має розпочинатися зі звернення: Dear у поєднанні з іменем або
прізвиськом адресата - Dear Ann або Dear Blondie.
У першому абзаці використовуються такі
вступні розмовні формули: How are you? I'm fine. Thanks for your letter. It was really
nice to hear from you. I'm sorry I haven't written for such a long time but...
Hi! How's everything (going)? I hope you are well. Sorry I haven't written
sooner, but... тощо.
Далі слід вказати, з якою метою ви пишете лист: The reason I’т writing is... I’т writing to tell you... You asked me
to recommend some (places to stay in my country)... I've managed to find out
some information about (language schools) for you.
Ретельно опрацюйте всі три пункти комунікативного завдання, за кожним пунктом ви маєте написати окремий абзац.
Для належного зв'язку між
абзацами доцільно вживати з'єднувальні елементи:
Ø коли перелічуєте факти та послідовно вводите ідеї, використовуйте такі
з'єднувальні елементи: firstly, secondly, to begin with, in addition, lastly,, besides.
Ø на позначення
контрасту та протиставлення застосовуйте: on the one hand...on the other hand, however,
still, in spite of/despite, тощо.
Ø для підбиття підсумків вживайте вирази: all in all, to sum up, in conclusion тощо.
He забудьте завершити листа словами Love/Yours/Best wishes та підписати своїм (на ДПА) або вигаданим ім'ям (на
ЗНО).
EXAM TIP
Запам'ятайте,
що в підписі до листа на ЗНО обов'язково слід вжити вигадане ім'я або
прізвисько, наприклад, Best wishes, Margaret / Yours, Victor. He використовуйте своє справжнє ім'я та прізвище.
Вівторок 21.04
Перегляньте відео уроку за посиланням:
1) Повторити Рassive Voice та записати 5 своїх стверджувальних речень
в пасивному стані (в 5 часових формах, поданих у відео),
назви часових форм записати після кожного речення.
2) Написати відповіді на 6 питань за текстом
(питання переписувати).
Завдання на період з 13.04 по 17.04
Середа 15.04
Вівторок 14.04
1) Повторити типи умовних речень, їх структуру
переклад на українську мову.
2) Прислати фото конспектів з теми.
2) Прислати фото конспектів з теми.
1) Перечитати, перекласти текст, поданий нижче.
2) Вчити виписану лексику.
3) Письмово дати відповіді на 9-15 запитання після тексту.
Понеділок 13.04
1) Прочитати, перекласти текст, поданий нижче.
2) Виписати незнайому лексику, вивчити.
3) Письмово дати відповіді на 1-8 запитання після тексту.
AUSTRALIA
Australia is the only
country in the world that is also a continent. It is the sixth large country
and the smallest continent. Australia lies between the South Pacific Ocean and
the Indian Ocean. It is situated about 11 000 km southwest of North America and
about 8200 km southeast of mainland Asia. The total area of the country contains
7 000 000 square kilometers.
Did you know that Australia is one of the oldest lands in
the world?
A long line of mountains runs from the north to the south
of the east coast. It is called the Great Dividing Range because it divides the
green, wet coast of eastern Australia from the hot dry lands in the centre.
Australia has three different climates. In the north, the
weather is tropical — hot and wet. In the centre, the climate is very dry, and the land is mainly desert. In the
south, it is pleasant with cool winters and warm summers. The four great
deserts of central Australia cover 2 000 000 square kilometres.
The name of the country
comes from Latin word «australis» which mean southern. The country’s official
name is Commonwealth of Australia.
The Commonwealth of Australia is a federation of
states. It is today an independent member of the Commonwealth, self-governing since January 1,
1901. Australia has
six states — New South Wales, Queensland, South Australia, Tasmania, Victoria
and Western Australia. Each Australian State has its own government and its own
capital city. The States Capitals are Perth, Brisbane, Sydney, Melbourne,
Hobart and Adelaide. Australia has two territories — the Australian Capital
Territory and the Northern Territory.
Australia is a
constitutional monarchy like Great Britain. The nation is administered under
written constitution. The British monarch, Queen Elizabeth II, is also queen of
Australia and country’s head of state. But the queen has little power in the
Australian government. She serves mainly as a symbol of long historical tie
between Great Britain and Australia. Australia is a member of the Commonwealth
of Nations which is an association formed by Britain and some of its former
colonies.
The capital of the country is Canberra, this city
became capital in 1927. Federal government works in Canberra. There are no
industrial plants in the city. The population of Canberra is about 300 000
people. There we can find the buildings of Australian academy of Science, the
Australian National University and others. The biggest industrial cities of
Australia are Sydney and Melbourne.
Where do all Australians live? In fact most of them
(85 per cent) live in the cities of the east coast. But even these cities are
not very big. There are about 20 million people live in Australia, and it’s a
very big country.
Sydney is the best known place in New South Wales. In
fact, it’s the best known place in Australia. New South Wales has the Blue
Mountains. They are covered with forests of blue-coloured eucalyptus trees. The
air above the forest contains millions of microscopic drops of eucalyptus oil.
When the sun shines, the air of the Blue Mountains is a real, beautiful blue.
The Great Barrier Reef on the coast of Queensland is a
garden under the sea. There are 1400 different kinds of fish, and more than 300
kinds of coral. Tropical fruit and flowers grow on the beautiful islands. It is
not surprising that more holiday makers come to Queensland every year.
South Australia is the driest of all the states, but
it has the Murray River, which brings greenness and life to the state’s
south-east corner.
Tasmania, the island south of Australia, is small. It
is the same size as England. There are no deserts in Tasmania. It often rains,
both in winter and summer. Only half a million people live in Tasmania, and a
large part of the island is still covered with wild, beautiful rainforests.
These forests are full of wonderful flowers and interesting animals, like the
little Tasmanian devil.
Australian climate is dry and warm, even hot.
Australia is situated in the Southern Hemisphere and that is why it has summer
when we have winter and vice versa. January is the hottest month in Australia.
Australia is separated from other countries. The animals in Australia have
developed differently. They are called marsupial. They are interesting. You can
see the dingo, a wild dog which kills other animals at night, the kangaroo and
many parrots there. There are many lakes in the country, although this country
is called the country of deserts. There are many deserts in the central and
western part of the continent. Australia is a very rich industrial country. They
extract there coal, iron, nickel, zinc, silver and gold. Oil and natural gas
help to build big industries. Australia is one of the most important producers
of metals and minerals. It exports woolen goods, meat, fruit and sugar.
Melbourne, Sydney and Brisbane are the biggest cities and ports of the country.
Australia is one of the
world’s developed countries. Australia has modern factories, highly productive
mines and farms, and busy cities. It is the world’s leading producer of wool
and bauxite (the ore from which aluminium is made). It also produces and
exports large amounts of other minerals and farm goods. Income from the export
enables Australians to have high standard of living. The most important trading
partners of Australia are Japan and the United States.
VOCABULARY:
1) to lie — знаходитись
2) to be situated
— бути розташованим
3) mainland — материк
4) Latin — латинский
5) Commonwealth of Australia — Австралійський Союз
6) tie — зв’язок
7) Commonwealth
of Nations — Британська
Співдружність націй
8) income — дохід
9) standard of
living — рівень життя
10) marsupial — сумчаста тварина; сумчатий
11) kangaroo — кенгуру
12) parrot — папуга
13) desert — пустеля
14) to extract — добувати, вилучати;/добывать, извлекать
QUESTIONS:
1. Where does the Australia lie?
2.What is the total area of the country?
3. What is the official name of the country?
4. Who is the country’s head of state?
5. Is there a written constitution in Australia?
6. What is the capital of the country?
7. What is the population of Canberra?
8. What are the biggest cities of Australia?
9. How many states are there in Australia?
10. What is the climate of Australia?
11. What is Australia rich in?
12. What is the nature in Australia?
13. How are the animals of Australia called?
14. What are the main products of Australia?
15. What are the most
important trade partners of the country?
Завдання на період з 06.04 по 10.04
П'ятниця 10.04
Бізнес
1) с.208-210, прочитати текст, виписати незнайому лексику, вчити цю лексику.
2) Впр.1 с.212, письмово (до кожного, поданого зліва
слова, підібрати пояснення)
Це завдання на тижень (здати до наступної п'ятниці)
Четвер 09.04
Американська література
Написати конспект, прочитати оповідання та відповісти на запитання:
1) John Steinbeck- конспект c.110-111;
2) Прочитати "Breakfast" с.111-112;
3) Відповідати на запитання письмово с.113 (7 питань).
Це завдання на тижень (здати до наступного четверга)
Середа 08.04
1) Повторити типи умовних речень, їх структуру
переклад на українську мову (перегляньте конспекти в
граматичних зошитах. Хто не має конспектів - зробити).
Завдання виконуємо з підручника Destination B2 (Знайдете його
тут на блозі
в розділі "Електронні підручники та посібники"
2) Впр. В с.56, письмово (написати продовження речень,
кожен своє, однакових продовжень не може бути).
3) Впр. Е с.57, псьмово (записати лише утворені речення,
умову не переписуємо).
Вівторок 07.04
1) Вчити слова, виписані з тексту.
2) Перкечитати текст та відповіді на запитання, записані в зошиті.
3) Скласти тест до тексту, з питаннями та варіантами
2) Перкечитати текст та відповіді на запитання, записані в зошиті.
3) Скласти тест до тексту, з питаннями та варіантами
відповідей (12 питань – по 3 варіанти відповідей до кожного питання,
з яких лише один варіант правильинй)
з яких лише один варіант правильинй)
Понеділок 06.04
1) Прочитати текст, поданий нижче.
2) Виписати незнайому лексику.
3) Письмово дати відповіді на запитання після тексту.
CANADA
Canada is situated on the
north of Northern America, washed by the Atlantic Ocean in the east, the
Pacific Ocean in the west, and the Arctic Ocean in the north and in the
north-east by the Baffin Bay and the Davis Strait, which separate it from
Greenland. In the south and in the north Canada borders on the USA. It is a land of vast distances and rich
natural resources. Canada became a self-governing dominion in 1867 while
retaining ties to the British crown. Canada’s territory is the world’s second
largest country, surpassed in size only by Russia. Its total area is 9 975 000 square kilometers.
It takes about four days to travel across Canada by car or train. Canada is so
large that there are six time zones. It includes many islands, notably the
Canadian Arctic Islands, also called Arctic Archipelago in the Arctic Ocean. Economically
and technologically the nation has developed in parallel with the US, its
neighbour to the south. The total area is about 10 million sq km. Canada is
slightly larger than the US. It is an important manufacturer, and its major
cities, such as Toronto, Montreal, Vancouver, Ottawa, Edmonton, Calgary and
Winnipeg are centres of commerce and industry.
The climate of Canada varies
from temperate in the south to subarctic and arctic in the north. The highest Canadian
point is Mount Logan 5,959 m. Canadians live in only one third of Canada. The
population of Canada is about 32 million people. The capital of Canada is
Ottawa.
There are two state languages: English and
French. English is spoken by 60 % of population; French is spoken by 23 % of
people.
Most of Canada’s inhabitants
live in the southern part of the country and vast areas of the north are
sparsely inhabited. The country is divided into ten provinces (Alberta, British
Columbia, Manitoba, New Brunswick, Newfoundland, Nova Scotia, Ontario, Prince
Edward Island, Quebec, Saskatchewan) and three territories (Northwest
Territories, Yukon Territory, Nunavut Territory). The third territory called Nunavut,
to be carved from the present Northwest Territories, was created in 1999.
Canada’s first name comes from
an Indian word «kanata», which means «village». (It is derived from an
Iroquoian term meaning «village».) The first French
settlers used this name for the colony, but the official name was «New France».
Among the great rivers of Canada there
are the Saint Lawrence River, draining the Great Lakes and emptying into the
Gulf of Saint Lawrence; the Ottawa and the Saguenay rivers, the principal
affluents of the Saint Lawrence liver; the Saint John River, emptying into the
Bay of Fundy.
Canada is a constitutional monarchy. It is a member of
the Commonwealth of Nations and Queen Elizabeth II is sts official head of the
state. Although the Queen holds this high position, she doesn’t rule. She
serves as a symbol of British tradition. Her representative in Canada is the
Governor General, whom she appoints on the advice of the Canadian Prime
Minister. The Governor’s duties are symbolic, mostly ceremonial acts.
The real power belongs to the
Prime Minister and his Cabinet. The Canadian Parliament consists of two chambers:
the House of Commons and the Senate.
Canada is an independent
nation. But according to the Constitution Act of 1982 British Monarch, Queen
Elizabeth II of the United Kingdom is recognized as Queen Canada. This
symbolizes the country’s strong ties to Britain. Canada was ruled by Britain
completely until 1867, control when Canada gained of its domestic affairs. Canada
became independent from the United Kingdom on July, 1, 1867. Legal system is
based on the English common law, except in Quebec, where civil law system based
on the French law prevails.
The racial
and ethnic makeup of the Canadian people is diversified. About 57 percent of
the population is composed of people of the British origin. People of the
French origin total about 32 percent of the population. The vast majority of
French-speaking Canadians reside in Quebec, where they make up about
three-fourths of the population; large numbers also live in Ontario and New
Brunswick.
French-speaking
Canadians maintain their language, culture, and traditions, and the federal
government follows the policy of a bilingual and bicultural nation. During the
1970s and 1980s the proportion of Asians among the Canadian population
increased, and today those who count their ancestry as wholly Asian make up 8
to 10 percent of the population. More than two-thirds of the Asian immigrants
live in Ontario or British Columbia. The remainder of the population is composed
of people of various ethnic groups, such as German, Italian, Ukrainian,
Netherlands Dutch, Scandinavian, Polish, Hungarian, Greek, and Native American.
Blacks have never constituted a major segment of the Canadian population.
Indigenous people make up nearly 2 percent of Canada’s inhabitants.
The largest religious
community in Canada is Roman Catholic. Nearly half of Canadians who are Roman
Catholic live in Quebec. Of the Protestant denominations in Canada the largest
is the United Church of Canada, followed by the Anglican Church of Canada.
Other important Protestant groups are the Baptist, Presbyterian and Lutheran.
Nearly 2 percent of the population are Orthodox. Muslim and Jewish adherents
each number about 1 percent. A substantial number of Buddhists, Hindus and
Sikhs have been brought to the country in recent years by immigration. Nearly
13 percent of Canadians claim no religion.
QUESTIONS:
1. Where is Canada situated?
2. When did Canada become an independent dominion?
3. What size does Canada have?
4. What is the highest Canadian
point?
5. How many people live in Canada?
6. How many people speak English?
7. How many people speak French?
8. How many provinces
are there in Canada?
9. Are there indigenous people in
Canada?
10. What is the
largest religious community in Canada?
Карантин в школі з 13.03 по 24.04.2020
Домашні завдання на період карантину
Шановні одинадцятикласники
пропоную вам пройти онлайн курс
Четвер 26 березня
пропоную вам пройти онлайн курс
на платформі EdEra (перейдіть за поданим нижче посиланням)
ІЗІ ЗНО. АНГЛІЙСЬКА МОВА
З цього курсу ви дізнаєтесь багато корисного про ЗНО з англійсткої мови
та потренуєтесь у виконанні тестових завдань у формі ЗНО,
виконавши завдання, сфотографуйте та надішліть мені у Viber
або на електронну пошту. (На цій платформі потрібно зареєструватися.
Вам буде запропонована реєстрація, коли ви натисните на цей курс).
Вам буде запропонована реєстрація, коли ви натисните на цей курс).
Завдання на тиждень з 30.03 по 03.04
1) Повторити лексику з теми «Робота і професії» с. 70-71 (Get 200).
2) В.2, 3, 4
с.66, виконати завдання письмово (Get 200).
3) В.1, 2, 3 с. 67,
виконати письмово завдання (Get 200).
Завдання на тиждень з 13.03 по 20.03
1) вчити лексику з теми
«Робота і професії» с. 70-71 (Get 200(1).
2) В.4, 5, 6 с.62 -63, читати текст, виконати завдання (Get 200(1).
3) В.2 с. 64, читати, виконати завдання (Get 200(1).
Підручники
Не забуваємо виконувати вправи з граматики з підручника
Destinstion B2 (можна знайти на цьому
блозі в розділі "Електронні підручники та посібники")
1) Повторити граматику Passive Voice - Unit 15 с.94-95.
2) Виконати Впр.D, E, F, G, H, I, J c. 97-99.
Це завдання на 2 тижні
Американська література
Написати конспекти по письменникам, вивчити слова та відповісти на запитання:
1) Francis Scott Fitzgerald - конспект c.340-342;
Вчити лексику с.341,342
Відповідати на запитання с.342-343
2) William Faulkner - конспект c.343-344;
Вчити лексику с.344Відповідати на запитання с.345
3) Ernest Hemingway - конспект c.345-352;
Вчити лексику с.349, 351, 352Відповідати на запитання с.352-353
Це завдання на 2 тижні
Комментариев нет:
Отправить комментарий