Grade 8

FORM 8
Електронний словник

Завдання на період каратину
Каратин продовжено до 29.05
Добрий день
Увага! Завдання виконуємо вчасно! 
Термін виконання 1 день 
(сьогодні задано - завтра надсилаємо виконані завдання)
Завдання на період з 25.05 по 29.05
Середа-П'ятниця 27.05-29.05
  Повторюємо та вчимо (хто ще не знає) форми неправильних дієслів (з таблиці неправильних дієслів).

Понеділок 25.05 / Вівторок 26.05
Подивіться, прослухайте та прочитайте про Велику Британію (за посиланням, яке подане нижче). Запишіть текст у свої словики (в теми). 
Надсилати не треба, Цю тему вчити (перевіремо у вересні).


Каратин продовжено до 22.05
Завдання на період з 18.05 по 22.05
Четвер 21.05, П'ятниця 22.05
1) Повтори правило вживання артикля the  з географічними назвами. 
2) Перейди за посиланням поданим тут:

Вживання артикля "The" із географічними назвами

Напиши своє прізвище та ім`я 
українською мовою (без помилок),  
натисни Приєднатись та виконай тест.
Виконай тест до 22:00 22 травня.




Середа 20.05
Впр. ІІ с. 223-224, виписатии влаcні назви з артиклем the.
Підказка: треба знайти та виписати 5 власних назв.

Вівторок 19.05
1) Повторити вживання артиклю the перед власними назвами с.243 (7.4).
2) Впр. 3 с. 226, письмово. Вставити артикль the, де потрібно перед власними назвами. Записувати лише власні назви з артиклем чи без нього. Наприклад:
0 Chernihiv
the Desna River...  


Понеділок 18.05
1) Вчити слова с.222, переписані в словник, перекласти.
2) Впр. ІІ с.223-224, перечитати, перекласти.
3) Впр. 2 с.225, письмово (в тексті діалогу знайти схожі за значенням слова та вирази, виписати їх.)
Наприклад:
1) to want somebody to do something - I’m burning with impatience
to see them.
2) to see the places of interest - ...

Завдання на період з 12.05 по 15.05
П'ятниця 15.05
1) Вчити слова с.222, переписати в словник, перекласти.
2) Впр. ІІ с.223-224, прочитати, перекласти.
3) З тексту діалогу Впр. ІІ с.223-224 виписати речення з новими словами з першої колонки (5 слів - 5 речень), написати поруч з виписаними реченнями переклад українською мовою. Нові слова у виписаних реченнях обов'язково підкреслити.

Четвер 14.05
1) Вчити слова с.215.
2) Впр. 1 (внизу сторінки) с.218, виписати речення з виділеними словами (4 речення) з текстів Впр. ІІ с.216-217, написати українською мовою переклад поруч із кожним реченням. Виділені фрази обов'язково підкреслити.
3) Впр. 2 (внизу сторінки) с.218: На с. 242 (7.3.) прочитайте правило та завершіть письмово 2 речення цієї вправи.

Середа 13.05
1) Вчити слова с.215, які переписані в словник з перекладом.
2) Впр. ІІ с.215-217, перечитати, перекласти усно.
3) Впр. 3 с.218, знайти та виписати з текстів речення, в яких є слова та фрази, що характеризують українців. Підкреслити ці слова та фрази у 
виписаних реченнях. 





Вівторок 12.05

1) Вчити слова с.215, переписати в словник, перекласти.
2) Впр. ІІ с.215-216, прочитати, перекласти усно.
3) Впр. 2 с.218 (угорі сторінки)виписати з текстів речення з словами,  протилежними за значенням до поданих слів (6 речень), підкреслити їх та написати переклад (лише слів, протилежних зазначенням).




Каратин продовжено до 11.05
П'ятниця 08.05
1) с.208,  вчити слова, записані у словнику.

2) Впр. 3 с.212, письмово. ( В цій вправі потрібно спочатку утворити прикметники від слів, поданих у рамці. Потім записати речення та вставити ці утворені прикметники за змістом.) Обов'язково вставлені прикмктники підкреслювати.)

Четвер 07.05
1) с.208,  вчити слова, записані у словнику.
2) Впр. ІІ с.209-210, перечитати, перекласти.

3) Впр. 2 с.212, письмово. З тексту Впр. ІІ с.209-210 виписати виділені прикметники, розподілити їх у таблицю за способом утворення та добавити по одному своєму прикметнику у кожну колонку таблиці.




Середа 06.05
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:
Listening


Увага! 4 травня (у понеділок) у вас буде підсумкова  контрольна робота з читання та письма, 5 травня (у 
вівторок) - з аудіювання.

Вівторок 05.05
Виконання підсумкового тесту з Аудіювання
Доброго ранку.
Діти, дуже уважно читайте інструкцію та виконуйте по черзі все, що тут написано.
Починаємо писати тест з англійської мови з аудіювання - Listening на платформі «На урок».
Вам потрібно:
1) Прослухати аудіозапис один раз за посиланням:
2) Зайти за посиланням join.naurok.ua
3) Ввести код доступу 276792
4) Пишете своє прізвище та ім`я (українською мовою, без помилок), натискаєте Приєднатись та виконуєте 1-5 завдання тесту за змістом прослуханого тексту. (Завдання починаються: I. Listen to the person talking about his job and choose a, b or c.). Вибираємо лише один варіант.
5) Зробивши перші 5 завдань, Тест залишаєте – не завершуєте, вертаєтесь у групу або тут прослуховуєте аудіозапис другий раз (посилання подане вище).
6)  Повертаєтесь у тест і виконуєте завдання 6-12, які починаються так: II. Listen and choose the best answer for the question. Вибираємо лише один варіант.
7) Завдання завершуємо 12 запитанням, нічого мені надсилати не треба.
8)  Час виконання до 12:00.

Не поспішайте, уважно слухайте, читайте завдання та думайте.

Бажаю вам успішного виконання тесту!


Понеділок 04.05
с.208, повторити слова та вирази.

Тест з читання (Reading), поданий нижче.

Для цього тесту вам потрібно приготувати листочки та правильно їх підписати, а саме:                                        
Test (Reading).                       
Ім'я та прізвище (англійською мовою)             
Form 8-V                              
School 4                               
Після підпису пишете число:      May, 4.                                          
(Все пишемо на аркуші з одного боку: щоб було видно хто писав, число і роботу. Якщо робота не поміститься на один аркуш – можна перейти на інший. Але обидва аркуші надсилаєте одночасно).
Після виконання - сфотографувати та вислати на мою електронну адресу.
Треба зробити цей тест до 13:00.
Поради щодо виконання: Завдання складається з трьох частин:
1. Під картинки треба розставити слова з рамочки. 
Наприклад:
1. snowboarding
2. ...
3. ...  
4....
5...
6...
2. Читаємо тексти та виконуємо завдання після читання:
1. Розподіляєте діяльності за видами відпочинку (по текстам, які ви прочитаєте)
2. В цьому завданні ви шукаєте відповіді на запитання з поданих варіантів (може бути декілька варіантів на одне запитання).







Завдання на період з 27.04 по 30.04
Доброго дня
Четвер 30.04

1) с.208, переписати в словник, знайти переклади (користуйтесь посиланням на Електронний словник)
2) Впр. ІІ с.209-210, прочитати, перекласти.
3) Впр. 2 с.211 (з word-maps, із схемами), письмово. В тексті знайти слова-прикметники, які описують погоду та клімат (перша word-map) та пори року (друга word-map).

Середа 29.04
1) Повторити слова с.202 (переписані в словник).
2) Впр. 3, с.206, письмово. Запишіть речення та вставте артикль 'the' або  '0' артикль (можна позначати як у вправі 'х'). Обов'зково підкреслюйте те, що вставляєте.
3) с.208, переписати в словник, знайти переклади (користуйтесь посиланням на Електронний словник, яке подане вгорі цієї сторінки)


Вівторок 28.04
1) Повторити слова с.202 (переписані в словник).
2) Впр. 1, с.205, письмово заповнити таблицю (виписати з Впр. ІІ с.203-204 слова в дві колонки - з артиклем 'the' та з '0' артиклем). 
3) Впр. 2 с. 205, прочитати правило вживання означеного артиклю з географічними назвами с.241-242 (7.1.) і написати пояснення вживання або не вживання артиклю в таблиці Впр. 1, с.205.                               Наприклад: The Black Sea - name of the sea; Dilove - name of the town/village і т.д.

Понеділок 27.04

1) Вчити слова с.202, які переписані в словник.
2) Впр. ІІ с.203-204, перечитати, перекласти діалог.
3) Впр. 3 с.205, написати відповіді на запитання (6 питань).
Каратин продовжено до 24.04
Завдання на період з 21.04 по 24.04
П'ятниця 24.04
1) Вчити слова с.202, які переписані в словник.
2) Впр. ІІ с.203-204, перечитати, перекласти діалог.
3) Впр. 2 с.205 (угорі сторінки), виписати з тексту діалогу речення з поданими словами (6 речень), підкреслити їх та написати переклад.

Четвер 23.04
1) Вчити слова с.202, переписати в словник (подані нижче).
2) Впр. ІІ с.203-204, прочитати, перекласти.
3) Впр. 1 с.204 (внизу сторінки), прочитати, перекласти та виписати з діалогу речення з словами offer та suggest, перекласти їх письмово. Скласти письмово по 1 реченню з цими словами. 
Visiting Ukraine p. 202
Round Ukraine
Word Bank
1) to explore [ɪkˈsplɔː(r)] - досліджувати, дізнавати
2) majestic [məˈdʒestɪk] - величний
3) preserve [prɪˈzɜːv] - зберігати, оберігати
4) to climb [klaɪm] видиратися, підніматися, сходити
5) gorgeous [ˈɡɔːdʒəs] - чудовий, яскравий
6) breathtakingbreθˌteɪkɪŋ] - захоплюючий
7) fertilefɜːtaɪl] - плодовитий, плодючий, родючий, рясний
Phrase Bank
8) to boarder on something [ˈbɔːdər] - межувати з чимось
9) to be washed by something [wɒʃt] - омиватись  чимось
10) a round-Ukraine trip [raʊnd  juːˈkreɪn] - подорож по Україні
11) Alpine meadows [ˈælpaɪn ˈmedəʊz] - альпійські луки
12) to specify the routespesɪfaɪ ruːt] – уточнити/ вказати маршрут
13) to be rewarded with something [rɪˈwɔːdɪd] - бути нагородженим чимось
14) flower-studded grass [ˈflaʊə(r) ˈstʌdɪd ɡrɑːs ] - квітуча трава
15) to be amazed to do something [əˈmeɪzd] бути враженим / здивованим від виконання чогось
16) to share sth with somebody [ʃeə(r)] - поділитися чимось з кимось
17) to regret something [rɪˈɡret] - шкодувати про щось
Communication Box
18) If it isn’t Lucy! - Хіба це не Люсі!
19) That sounds interesting. [saʊndz ˈɪntrəstɪŋ] - Це звучить цікаво.
20) Perfect! [ˈpɜːfɪkt] - Відмінно!
21) By all means.  [miːnz] - В усіх сенсах.

22) I must fly! [flaɪ] - Я повинен летіти /бігти!

Середа 22.04
1) Повторити слова с.191.
2) Впр. ІІ с.191-193, перечитати, перекласти.
3) Впр. 2 с.196, скласти та записати діалог, використовуючи подані фрази. 

Вівторок 21.04
1) Вчити слова с.191 (переписати в словник, якщо ще не переписали, слова з перекладом написані нижче).
2) Впр. ІІ с.191-193, перечитати, перекласти.
3) Впр. 1 с.195, виписати з діалогу складні іменники та прикметники. Впр. 3 с. 195, скласти з поданих в рамках частин та записати складні іменники та прикметники, написати переклад
Граматика - складні іменники та прикметники, англійською мовою - Compound Nouns and Adjectives. Ознайомтеся з теорктичним матеріалом у підручнику с.241(6.4).
Перегляньте відео про Compound Nouns за посиланням:
Compound Nouns  
та  перегляньте відео про Compound Adjectives за посиланням:
Compound Adjectives


Завдання на період з 13.04 по 17.04
Середа 15.04

1) Вчити слова с.191 , переписати в словник, знайти переклади. 

2) Впр. ІІ с.191-193, прочитати, перекласти.
3) Впр. 1 с.194 (внизу сторінки), письмово. До поданих слів та виразів потрібно підібрати схожі за значенням слова та вирази з тексту діалогу Впр.ІІ с.191-193 та виписати з ними речення, слова в реченнях підкреслювати.
Користуйтеся електронним словником за посиланням, поданим вгорі сторінки.

Vocabulary p.191
Word Bank
1)  sorrow [ˈsɒrəʊ] - журба, печаль, скорбота, смуток, сум, уболівання
2)  to shape [ʃeɪp] – формувати, виготовляти, приводити в порядок, надавати форми
3) scenery [siːnəri] - декорації, краєвид, обстановка
4) centerpiece [ˈsentəpiːs] - центральний, орнамент посередині
Phrase Bank
5) to be accompanied with something [əˈkʌmpənid] – супроводжуватися чимось
6)  to enjoy popularity [ ɪnˈdʒɔɪ pɒpjʊˈlærəti] - користуються популярністю
7)  to come to an end - підійти до кінця
Communication Box: How to ask for more information
8) What is your attitude to the tradition of ... ? [ˈætɪtjuːd trəˈdɪʃn]  - Яке твоє ставлення до традиції ...?
9)  What do you think of the future of ... ? - Що ви думаєте про майбутнє ...?
10) What is going to happen to the tradition of ... ? - Що станеться з традицією ...?
11) They say, ... is perhaps the most widely observed tradition of the year. - Кажуть, ..., це мабуть, традиція, яку найбільш широко дотримуються цього року.
12) I find it extremely useful. - Я вважаю, це дуже корисно.
13) I’m absolutely positive that ... will enjoy more and more popularity. [ˈæbsəluːtli ˈpɒzətɪv ɪnˈdʒɔɪ pɒpʊˈlærəti] - Я абсолютно впевнений, що ... буде користуватися все більшою і більшою популярністю.
14) I believe ... will live far into the 21st century. - Я вважаю, що ... буде жити далеко/довго в 21-м столітті.
15)  It adds up to ... . - Це додає до ....
16) It is at the heart of modern life. - Це знаходиться в самому центрі сучасного життя.


Вівторок 14.04
1) Повторити слова с.184.
2) Впр. ІІ с.185-186, перечитати діалог, перекласти.
3) Впр. 1 (b) c.189 (спираючись на зміст прочитаного діалогу Впр. ІІ с.185, закінчити діалог з Паулом; іншими словами вам потрібно відповісти на запитання за змістом прочитаного діалогу, але це буде у формі діалогу).

Понеділок 13.04
1) Вчити/повторити слова с.184.
 2) Впр. ІІ с.185-186, перечитати діалог, перекласти.
3) Впр. 1(а) с.189, письмово (перечитати діалог, написати відповіді на запитання, питання переписувати).   


Завдання на період з 06.04 по 10.04
П'ятниця 10.04
1) Вчити/повторити слова с.184 (ІІ стовпчик вчити, І -повторити).
2) Впр. ІІ с.185-186, перечитати діалог, перекласти.
3) Впр. 2с.187 (під таблицею записані речення з пропусками. Потрібно заповнити пропуски словами з таблиці за змістом. Речення записати, вставлені слова - підкреслити).

Четвер 09.04
1) Вчити слова с.184 , переписати в словник (дивись нижче).
2) В ІІ с.185-186, прочитати, перекласти.
3) В 2 с.187, заповнити пропуски в таблиці: вставити пропущені назви країн або національності.

Vocabulary p.184
Word Bank
1) ordinary [ˈɔːdnri] - звичайний
2) population pɒpjuˈleɪʃn] - населення, мешканці, народ
3) majority [məˈdʒɒrəti] - більшість , повноліття
4) overseas [ˌəʊvəˈsiːz] - за кордоном
5) trend [trend] - тенденція, мода, напрям
6) suburbs sʌbɜːb] - передмістя
7) to retire [rɪˈtaɪə] - виходити на пенсію / у відставку
8) service sɜːvɪs] - обслуговування, сфера діяльності, служба
9) industries [ˈɪndəstriz] - промисловoстi, галузі промисловості
10) multicultural mʌltɪ'kʌlʧərəl] - багатокультурний, мультикультурний
11) community [kəˈmjuːnəti] - громада, жителі мікрорайона                                            12) carnival kɑːnɪvəl] - карнавал, фестиваль
13) to increase [ɪnˈkriːs] - збільшувати
Phrase Bank
14) to bombard somebody with questions [bɒmˈbɑːd  wɪð ˈkwestʃənz] - засипати когось  питаннями
15) to have a broad picture [brɔːd ˈpɪktʃə(r)] - мати повну (широку, явну) картину
16) to be concentrated  [ˈkɒnsəntreɪtɪd ] - зосереджуватися, концентруватися
17) to move away from…to…    [muːv  əˈweɪ] переселятися з … в… /відійти від ... до …
18) to enjoy rights nˈdʒɔɪ raɪts] - користуватися правами
19) to settle in влаштуватися в .../ поселитися в…
Communication Box
20) No wonder, [nəʊ ˈwʌndə(r)] - Не дивно,
21) Am I right to believe so? - Чи правильно я так вважаю?
22) Absolutely!  - Абсолютно!/ Безумовно!/ Звичайно!

Середа 08.04

1) Вчити/повторити слова с.177.
2) В ІІ с.178-179, перечитати та перекласти текст.
3)  Впр. 3 с. 181, письмово закінчити речення, використавши інформацію з прочитаного тексту.

Вівторок 07.04
1) Вчити/повторити слова с.177 (ІІ стовпчик вчити, І -повторити), лексика подана нижче (переписана у словники).
2) с.239 (6.2. Linking Words and Phrases), виписати в словник фрази та слова з ІІ стовпчика таблиці, перекласти.
3) В ІІ с.178-179, перечитати текст та виписати речення зі словами та виразами, які ви виписали в словники з таблиці.

Понеділок 06.04
1) Вивчити слова с.177 , переписати в словник (дивись нижче).
2) В ІІ с.178-179, прочитати, перекласти.
3) В 2 с.180 (1-4), відповісти письмово на запитання за змістом прочитаного тексту.
Vocabulary p. 177
Word Bank
1) abbreviation [əˌbriːviˈeɪʃən] - скорочення, абрівіатура
2) to represent [reprɪˈzent] - представляти
3) shield iːld] - щит
4) harp [hɑːp] - арфа
5) link - з’єднувати, ланка
6) to reign [reɪn] - правити
Phrase Bank
7) on the background… [ˈbækɡraund] - на задньому плані
8)  to border on something [ˈbɔːdə(r)] - межувати з чимось
9) to be washed by something [wɒʃt baɪ] - омиватись чимось
10) United Nations [juˈnaɪtɪd ˈneɪʃənz] - Об'єднані Нації
11) patron saint [ˈpeɪtrən seɪnt] - покровитель
12) floral symbol [ˈflɔːrəl ˈsɪmbl] - квітковий символ
 13) hereditary peer [həˈredɪtəri pɪər] - спадковий пер
14) reference book [ˈrefrəns] - довідник
Communication Box
15) To finish with [wɪð] На завершення/на закінчення/насамкінець
16) Approximately [əˈprɒksɪmətli] - приблизно
17) In addition [əˈdɪʃn] - в додаток

18) shamrock [ˈʃæmrɒk] - трилисник, конюшина (клевер) 


Карантин в школі з 13.03 по 03.04.2020
Домашні завдання на період карантину
Завдання на тиждень з 30.03 по 03.04
Четвер  26 березня
1) Повторити слова с.170, В ІІ с.171-172, перечитати текст, перекласти.
2) В. IV (1) (a) с. 174-175, письмово відповісти на запитання.
3) В. IV (1) (c) с. 175, письмово заповнити таблицю.
4) Вчити тему з блога (записана на цій сторінці нижче) про Велику Британію.

П'ятниця  13 березня
Завдання на тиждень з 13.03 по 20.03
1) Вивчити слова с.170 , переписати в словник (з блога).
2) В ІІ с.171-172, прочитати, перекласти.
3) В. 3 с. 173, скласти й записати діалог.
4) Вчити тему з блога про Велику Британію.
Vocabulary p. 170
Word Bank
1) tunnel [ˈtʌnl] - туннель
2) landscape [ˈlændskeɪp] - пейзаж
3) destination [destɪˈneɪʃən] - місце призначення
4) populous [ˈpɒpjuləs] - густонаселений
5) leek [liːk] - цибуля-порей
6) daffodil [ˈdæfədɪl] - жовтий нарцис
7) dragon [ˈdræɡən] - дракон
8) thistle [ˈθɪsl] - чортополох
9) heather [ˈheðər] - верес
Phrase Bank
10) to be separated from…by… бути відділеним/відокремленим від ... (чимось) ...
11) to go down like a backbone [ˈbækbən] - спускатися вниз
12) to be home of something [həʊm] - бути домом (для чогось)
13) to look forward to something [ˈfɔːwəd] - з нетерпінням чекати чогось
14) to have a border with something [ˈbɔːdə(r)] - мати кордон з чимось
15) chalk cliffs [tʃɔːk  klɪfs] - крейдяні скелі
Communication Box
16) ... for short. - … якщо коротко./ … щоб коротко.
17) ... , I must admit [ədˈmɪt] -  ..., Я повинен визнати
Word Bank
Vocabulary p.152
1) instructive [ɪnˈstrʌktɪv] - інформативний, повчальний
2) to feature [ˈfiːtʃə(r)] - зображати, характеризуватися
3) impressive [ɪmˈpresɪv] - вражаючий
4) amazing [əˈmeɪzɪŋ] - приголомшливий,  дивовижний
5) novelist [ˈnɒvəlɪst] - романіст
6) bedbook – книжка на ніч
7) ambitious [æmˈbɪʃəs] - амбіційний, честолюбний
8) gripping [ˈɡrɪpɪŋ] - захоплюючий
9) renowned [rɪˈnaund] - прославлений
Phrase Bank
10) to help somebody out - допомогти комусь із
11) to put a word in - вставити слово в
12) to read from cover to cover [ˈkʌvə(r)] - прочитати від початку до кінця 
13) teenager’s romance [ˈtiːneɪdʒər rəʊˈmæns] - підліткова романтика
14) grown-up books - книги для дорослих
15) fantasy books [ˈfæntəsi] - книги фентези
16) public library [ˈpʌblɪk ˈlaɪbrərɪ] - публічна бібліотека
17) to have much in common [ˈkɒmən] - мати багато спільного
18) to be on one’s list of likes - бути в чиємусь списку вподобань/ подобатись комусь
19) to be worth reading [wɜːθ] - варто прочитати
20) to help somebody out - допомогти комусь
Communication Box
21) From then on ...  - З тих пір ...
22) Believe it or not … - Хочеш - вір, хочеш - ні …
23) Good guess! [ɡes] - Гарне припущення!
24) Not in the least. - Ні в жодному разі.
25) To be exact … - Щоб бути точним ...
26) Not for nothing … [ˈnʌθɪŋ] - Не дарма ...
27) It’s you all over.  - Ти такий.
 GREAT BRITAIN
      The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (the UK) occupies most of the territory of the British Isles. It consists of four main parts: England, Scotland, Wales and Northern Ireland.
     London is the capital of England, Edinburgh is the capital of Scotland, Cardiff— of Wales and Belfast — of Northern Ireland.
     The UK is washed by the Atlantic Ocean in the north-west, north and south-west and separated from Europe by the North Sea in the east and by the English Channel in the south. 
     One will not find very high mountains or large plains in Great Britain.The highest mountain is Ben Nevis in Scotland, 4,406 feet high. The longest river is the Severn in England.
     The population of the United Kingdom is over 57 million people. Foreigners often call British people "English", but the Scots, the Irish and the Welsh do not consider themselves to be English. 
     One of the chief industries of the country is shipbuilding.
     The UK is a constitutional monarchy. In law, Head of the State is Queen. In practice, the country is ruled by the elected government with the Prime Minister at the head. The British Parliament consists of two chambers: the House of Lords and the House of Commons.

     The flag of the United Kingdom, known as the Union Jack, is made up of three crosses. The big red cross is the cross of Saint George, the patron saint of England. The white cross is the cross of Saint Andrew, the patron saint of Scotland. The red diagonal cross is the cross of Saint Patrick, the patron saint of Ireland.  

Form 8
Карантин в школі з 13.02 по 19.02.2020
Домашнє завдання на 17.02.2020
8-В: 1) с.146, виписати лексику в словник.
2) В.І с.147, прочитати, виконати завдання за зразком усно.
Vocabulary p.146
Word Bank
1) enjoyable [ɪnˈdʒɔɪəbl] - приємний
2) to encourage [ɪnˈkʌrɪdʒ] - заохочувати, підбадьорювати, підбурювати
3) catching [ˈkætʃɪŋ] - привабливий, захоплюючий
4) well-loved  [wel ‘lʌvd] - улюблений
5) pen name [pen neɪm] - псевдонім
6) mischievous [ˈmɪstʃɪvəs] - неслухняний
7) fascinating [ˈfæsɪneɪtɪŋ] - чарівний
8) intriguing [ɪnˈtriːɡɪŋ] - інтригуючийзахоплюючий        
9) amazing [əˈmeɪzɪŋ] - дивовижний, приголомшливий
Phrase Bank
10) to view something sympathetically [sɪmpəˈθetɪklɪ] - дивитися на щось співчутливо / з симпатією
11) thirst for reading [θɜːst] - жага до читання
12) to read at a gulp [ɡʌlp] - читати швидко/ ковтати
13) to strengthen the impression [ˈstreŋθən ɪmˈpreʃn] - зміцнити враження
14) to inspire somebody for something [ɪnˈspaɪər] - надихнути когось на щось
15) to find reflection in something [ rɪˈflekʃən ] - знаходити відображення в чомусь
16) to come alive [əˈlaɪv] - оживати
17) to be overwhelmed with something [ˌəuvəˈwelmɪd]  - бути переповненим чимось
18) to be thrilled [θrɪld] - бути схвильованим
19) to become a phototype of sb  [bɪˈkʌm] стати фототипом/ прототипом когось
20) to win triumphantly [traɪˈʌmfəntlɪ] перемогти /вигравати з тріумфом
21) to watch endlessly  [ˈendləslɪ] - дивитися нескінченно/
22) to endear a book to somebody  [ɪnˈdɪə] - привити любов до книги комусь
23) colourful illustration [ˈkʌləfəl ˌɪləˈstreɪʃən]  кольорові/барвисті ілюстрації
Communication Box
24) You are sure to like it.  - Вам обов’язково сподобається. / Ви впевнені, що це подобається.
25) Thereafter...  [ˌðeəˈrɑːftər] -  Після цього, згодом
Домашні завдання на 14.02.2020
1) с.140, повторювати лексику (1,2 колонки)
2) В.3 с.143, письмово

Домашні завдання на 13.02.2020
8-В:1) с.140, вчити лексику (1,2 колонки)1
2) В.ІІ с.141-142, читати, перекладати
3) В.2с.143, письмово (з тексту діалогу підібрати речення за змістом схожі до поданих).


Unit 4: In the World of Mass Media
4.2. What’s on TV?
Vocabulary page 112
Word Bank
1) watershedwɔːtəʃed] - басейн ріки, вододіл
2) news show [njuːz ʃəu] - показ новини
3) reality show [riˈælətɪ]-  реаліті-шоу
4) day-time serial deɪtaɪm ˈsɪəriəl] - денний серіал
5) feature [ˈfiːtʃə(r)] - особливість; зображати, характеризуватися
6) to exaggerate [ɪɡˈzædʒəreɪt] - збільшувати, перебільшувати
7) TV conductortiː ˈviː kənˈdʌktər] - телеведучий
8) peculiarity [pɪˌkjuːliˈærətɪ] - особливість, характерна риса
Phrase Bank
9) to change the channel [tʃeɪndʒ ˈtʃænl] – переключати канал
10) to be invaded by television [ɪnˈveɪd ˈtelɪvɪʒn] – бути охопленим телебаченням
11) to set up activities and lifestyles [ækˈtɪvɪtɪ] – встановлювати види діяльності та способи життя
12) to have a carefully worked out plot [ˈkeəfəli] – мати ретельно опрацьований сюжет
13) to triumph over something [ˈtraɪəmf] – здобути перемогу над чимось
14) to be involved in something [ɪnˈvɒlvd] – брати участь у чомусь
15) to raise one’s spirits [reɪz ˈspɪrɪt] – підняти настрій/дух
16) to conduct a programme [ˈprəʊɡræm] – проводити/ вести програму
17) to broaden one’s outlook - [ˈbrɔːdən] – розширити чийсь кругозір
18) to see something on the box [si:] – побачити щось на боксі
19)  to watch something for hours on end [wɒtʃ auə] – дивитись щось протягом декількох годин поспіль
20) magazine programme [ˌmæɡəˈziːn] – журнальна програма (Програма журнал)
21)  disco soap [ˈdɪskəu səup] – дискотека мило

Communication Box
22) At the same time... [seɪm taɪm] – В той самий час...
23) Let alone... Не кажучи вже про ... / Нехай тільки ...

CONDITIONALS (Умовні речення)
1st Conditionals (Умовні речення 1-го типу)
Conditionals are two parts sentences which are connected with the word 'if'. With all conditionals, when we start the sentence with 'if, we must use a comma. When 'if is in the middle of the sentence, we don't use a comma.                                                                                 Example: If you smoke too much, you will die.
You will be fat if you eat fish and chips everyday.
1st Conditionals (Умовні речення 1-го типу)
We use the 1st Conditional to express the strong possibility that something will happen in the future. We can also use it to make predictions about things we are sure about.
1 st Conditional = if + Present Simple + Future Simple (or Modal + Infinitive)                                       Note: We use a comma after the 'if-clause'. Example: If you leave now, you will catch the bus.
1 st Conditional = Future Simple (or Modal + Infinitive) + if + Present Simple                                          Note: We don't use comma in the sentence. Example: You will catch the bus if you leave now.
1Match to make up 1st conditional sentences.
Example: If you drop that plate, it will break into a million pieces.
1) you drop that plate
2) he doesn't know the answer
3) you are hungry
4) you call them now
5) Carla doesn't study
6) I give you my number
7) you don't want to read it
8) you hurry
9) he arrives late
a) I'll throw the magazine away
b) she probably will fail the exam
c) you can tell them you'll be late
d) you can still get the early train
e) he can find the answer for you
f)  it will break into a million pieces
g)  you can get something to eat
h) she will miss the opening ceremony
h) you can call me tomorrow
2. Complete each sentence in your own way.
1) If I don't get into university...
2) I'll have a big party if...
3) If I pass my exams well...
4) We won't get a plane if...
5) If I get my first salary...
6) You'll fail the exam if...
7) He'll be late for work if...

3. Complete the sentence (b) in each pair so that it has a similar meaning to the sentence (a).
1) a) There aren't many TV programmes about science, so people don't know much about it.
    b) If there ... more TV programmes about science, people ... more about it.
2) a) Other intelligent beings might inhabit the Universe. If so, they would be very different from us.
    b) If other intelligent beings ... the Universe, they ... very different from us.
3) a) It's likely there is life on other planets. If so, we are not alone.
    b) If there ... life on other planets, we ... not alone.
4) a) The world's population will probably continue to increase. If so, we will need more food.
    b) If the world's population ... to increase, we ... more food.

4. Correct the tense forms of the verbs in bold to make 1st conditionals.                  
    Example: Don't wait for me if I will be late. Don't wait for me if I am late.
1) Will you call me if I'll give you my number?
2) Do.you mind if I will borrow your dictionary?                            
3) I get hungry if I will not eat anything.
4) The food spoil if the fridge is turned off.
5) Is it OK if I will take your bike to the store?
6) Will they read this magazine if I could leave it?
7) The ground gets wet if it can rains.                                                                                           
5. Put the words in the correct order to make 1st conditionals.
1) If / he / Albert / will go / can / his / bicycle, / repair / cycling.
2) by bus / Ben / to school / if / he / will come / is late.
3) You / look out / will not see / if / you / the square / of the window.
4) shall see / the history museum / old/ things / if / We / is open.
5) Mary / to the theatre / won't go / cannot get / if / she / a ticket.
6. Complete the sentences by changing the form of the verb in brackets.                         
Example: If she ... (need) a radio she can borrow mine. If she needs a radio she can borrow mine.
1) If he ... (go) on telling lies nobody will believe a word he says.
2) If he ... (like) the house will he buy it?
3) If you come late they ... (not let) you in.
4) He'll be late for the train if he ... (not start) at once.
5) If you put on the kettle I ... (make) the tea.
6) If he  … (be) late we'll go without him.
7) I'll be very angry if he ... (make) any more mistakes.

7Put the verbs in brackets into the correct tense. Add coma where necessary.                                                   1) If you don't do your homework your parents will  not  let (not/let) you watch TV.
2) … Liz … (be) angry if George doesn't go to her party?
3) If you … (have) toothache, go to the dentist.
4) If Mary …(arrive) on time we'll have dinner without her.
5) If Bill … (do) lots of exercise he'll be fit and healthy.
6) Mike will be able to go on holiday if he … (save) enough money.
7) Please call me if you … (need) my help.
8) … you … (give) me a call if you have time tomorrow?

8Put the verbs in brackets into the correct tense.                                                                     
1) A: I want to cook something special tonight.
    B: Great, if I … (finish) work early, I … (give) you a hand.
2) A: I can't do everything myself!
    B: Well, if you … (wash) the dishes, I … (cook) the meal.
3) A: I'd like a cup of tea.
    B: Well, if you … (hold) my bag for five minutes, I … (make) it for you.
4) A: Could I have a blackberry biscuit, please?
     B: Yes, if you … (look) in the cupboard, you … (find) some cakes as well.
5) A: Are you going on holiday this year?
     B: Yes, I … (go) to Italy for two weeks if I … (take) time off from work.

2nd Conditionals (Умовні речення 2-го типу)
We use the 2nd Conditional to express things which are very unlikely or impossible. We use it to describe imaginary actions for unsatisfied conditions in the present.
2nd Conditional = if  + Past Simple + would/could + Infinitive
If I were you, I would choose roast beef.
I would cook fish with vegetables if I had one.                         

In speaking we often shorten» .
pronouns + could/would with contractions:
І’d go to the restaurant if I had the time.
Id = I would /I could
we'd = we would / could
you'd = you would / could
he'd/she'd= he / she could / would
they'd = they would / could

With the 2nd conditional, the verb to be in fhe past time is always expresses as were.
Incorrect: I wouldn't go to the party if I was you.
Correct: I wouldn't go to the party if I were you.

1Complete the sentences by chainging the form of the verb in brackets.
Example: .Не ... (buy) a better house if he had more money.
         He would buv a better house if he had more money.
1. She ... (get) a better job if she took time to look for one.
2 If we had tickets, we... (go) to that concert.
3. I … (forget) about it if I were you.
4. Dick and Jean were here, they ... (enjoy) the museums.
5. If you ... in a hurry, we ... (get) there on time.
2 .Put thе verbs in brackets in the correct forms to complete the sentences.
 Example: If you ... less, you would lose weight (eat)
                 If' you ate less, you would lose, weight.
1. We would put more English fishes on the menu if we … English chef in the.restaurant. (have)
2. If I ... you, I'd prefer puddirlg for desert. (be)
3. We could cook more dishes if we ... more various ingredients. (have)
4. If I had plums and brandy, І … Christmas pudding.(make)
5. If you … more cteam, I'd decbrate the cake with it. (make)

3.  Match to make sentences.                                                                  
1. I'd see a dentist if                                                        ... she would get better marks.
2. If it were less expensive, I'd                                        ... buy a helicopter to get to work.
3. If you didn't need oxygen,                                           ... we could get there more quickly.
4. If Mary studied harder,                                                ... you could liv£ underwater.
5. If we had a car,                                                              ... I still had any teeth.

4. Rewrite correctly changing the words or phrases in bold.
1. I will visit her if I had more time.
2. If I was the Emperor of the world, I would ban work.
3. They would try harder if you would gave them motivation.      
4. We could get there if we have a bicycle.
5. You would be healthier if you stop smoking.
6. I would visit you if I would have the time.

5. Compete the 2nd conditionals by changing the form of the verb in brackets.
1. If you ... (be) in England, what dishes would you taste?
2. Which food … you ... (prefer) to eat if you were hungry?
3. Which English dish ... you ... (help to) if you were in England?
4. Which items would you choose if you ... (be proposed) an English breakfast? 
5.  When would you have substantial meal if you ... (be) in England?

6. Change the following sentences of real condition into sentences of unreal condition.        
Example: I shall take a bus if I am in a hurry.
I should take a bus if I were in a hurry.
1. If the storm is over, we shall have a pleasant walk.
2. If it grows cold, they start heating the rooms.
3. He will let me knoyy if he goes to Kyiv.         
4. Harold will be late if he walks so slowly.
5. The dog will catch the stick if it is thrown into the river.
6. If it snows, the streets will be cleared of snow.
7. If the weather keeps dry, we have to water the flowers.
8. We shall not see anything if the night is very dark.
9. The child will not be able to sleep if he has a high temperature.



Комментариев нет:

Отправить комментарий